REGULAMIN ŚWIADCZENIA USLUG SERWISOWYCH
- Usługi serwisowe świadczone są na podstawie ustnego zlecenia klienta. Klient, który korzysta z usług świadczonych przez przedsiębiorstwo QUATRO Katarzyna Metrycka zwane dalej QUATRO) akceptuje niniejszy regulamin. W przypadku braku akceptacji niniejszego regulaminu, klient niezwłocznie powinien zrezygnować ze świadczonej przez QUATRO usługi serwisowej.
- Zakres świadczonej usługi oraz termin jej wykonania wskazane zostaną w formie ustnej w biurze QUATRO.
- Przed pozostawieniem pojazdu w celu wykonania usługi serwisowej klient powinien zabrać z samochodu wszelkie wartościowe przedmioty lub poinformować QUATRO o ich obecności.
- Cennik świadczonych usług serwisowych oraz przechowalni kół oraz opon znajduje się w serwisie QUATRO Należność za wykonane usługi płatna jest przed odbiorem pojazdu. Płatność za usługę przechowania kół oraz opon pobierana jest z dołu. Brak zapłaty stanowi podstawę do odmowy wydania pojazdu oraz skutkuje naliczaniem odsetek ustawowych od dnia wymagalności.
- Na prośbę klienta, QUATRO poinformuje o przewidywanej należnej kwocie za wykonanie świadczenia przed rozpoczęciem prac. Przewidywana kwota zostanie oszacowana na podstawie stanu pojazdu dającego możliwość ustalenia w czasie przyjęcia pojazdu do serwisu kosztów robocizny i części niezbędnych do wykonania usługi serwisowej.
- Jeżeli podczas wykonywania usługi pojawi się konieczność przeprowadzenia dodatkowych czynności serwisowych, QUATRO poinformuje o tym klienta. Dodatkowe czynności serwisowe zostaną wykonane jedynie po telefonicznej akceptacji kosztów przez klienta. QUATRO zobowiązuje się do poinformowania klienta o konieczności naprawienia usterek w przypadku, gdy niewykonanie dodatkowych czynności serwisowych mogłoby mieć wpływ na bezpieczeństwo użytkowników pojazdu.
- QUATRO świadczy również usługi przechowywania kół oraz opon. Okres przechowywania wynosi 6 miesięcy od dnia pozostawienia opon w przechowalni QUATRO. Klient zobowiązany jest do odbioru kół oraz opon najpóźniej w dniu, w którym upływa powyższy termin. Nieodebranie kół lub opon w powyższym terminie oznacza wyrażenie zamiaru pozbycia się rzeczy i może skutkować utylizacją kół lub opon przez QUATRO. W przypadku, gdy klient jest konsumentem, QUATRO powiadomi go telefonicznie o planowanej utylizacji opon lub kół co najmniej na 14 dni przed planowaną utylizacją.
- Administratorem danych osobowych jest QUATRO Katarzyna Metrycka
- Klient wyraża zgodę na otrzymywanie od QUATRO informacji o statusie zlecenia, przy użyciu udostępnionych mu w tym celu danych kontaktowych.